Σοβαρά κίνητρα εγκατάστασης νέων κι επέκτασης υγιών επιχειρήσεων χρειάζεται η Ροδόπη

Με σκοπό ο κόσμος να αγοράζει από την τοπική αγορά
Η μέθοδος click away έχει έρθει για τα καλά στις ζωές μας μετά τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, ώστε να «ανασάνουν» -έστω λίγο- τα καταστήματα ενόψει των εορτών που πλησιάζουν. Βέβαια, σύμφωνα με την εικόνα της Κομοτηνής, η μέθοδος δεν έχει «αγκαλιαστεί» πολύ από τους καταναλωτές και οι επαγγελματίες με την σειρά τους έχουν χαρακτηρίσει «δυσνόητη» την διαδικασία για τα μικρομεσαία καταστήματα της πόλης που ως επί το πλείστον δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι πρόσφατες δηλώσεις της πρόεδρου του Σωματείου Καταστηματαρχών Ένδυσης - Υπόδησης Κομοτηνής Σταυρούλας Πεχλεβάνη αναφορικά με την αγορά της Κομοτηνής ότι «το μέτρο δεν λειτουργεί τουλάχιστον για το 90% των επιχειρήσεων». Με την σειρά του ο Εμπορικός Σύλλογος Κομοτηνής χαρακτηρίζει «δυσνόητη την λειτουργία του click away» ενώ το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας διαμαρτύρεται έντονα για την επιλογή αυτού του μέτρου.
Μια Κομοτηναία βοηθάει αφιλοκερδώς τις επιχειρήσεις της περιοχής
Μια νέα κοπέλα με καταγωγή από την Κομοτηνή, η Μάρα Κουκούτση, πήρε την πρωτοβουλία να στηρίξει σε αυτήν την πρωτόγνωρη κατάσταση τα καταστήματα, δημιουργώντας σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με όνομα «Click Away – Στηρίζουμε και ψωνίζουμε από την τοπική αγορά της Κομοτηνής».
Η κίνηση είναι άξια αναφοράς, επειδή γίνεται αφιλοκερδώς και μπορεί όποιο κατάστημα της πόλης θέλει να έρθει σε επικοινωνία με την κα Κουκούτση και να δώσει τα στοιχεία της επικοινωνίας του ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές με την μέθοδο click away.
«Επειδή αυτό που περνάμε είναι κάτι πρωτόγνωρο και θεωρώ ότι τα περισσότερα μαγαζιά της πόλης δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) σκέφτηκα να συγκεντρώσω καταστήματα και να δημιουργήσει η αγορά της Κομοτηνής πρόσωπο. Θέλω να βοηθήσω και τις επιχειρήσεις να έρθουν κοντά στους καταναλωτές και τους καταναλωτές να έρθουν κοντά στις επιχειρήσεις», είπε στον «Χ» η κα Κουκούτση.
«Η τοπική αγορά πρέπει να κρατηθεί στην ζωή γιατί όλο αυτό που βιώνουμε είναι πάρα πολύ δύσκολο και αυτό θα συμβεί μόνο εάν εμείς οι ίδιοι οι Κομοτηναίοι την στηρίξουμε. Θεωρώ ότι κανείς δεν θέλει να περπατάει στην πλατεία και στην Βενιζέλου και να βλέπει επιχειρήσεις κλειστές», τόνισε.
Γιατί αφιλοκερδώς;
Το πρωτότυπο αυτής της πρωτοβουλίας είναι ότι η εμπνεύστρια της ιδέας δεν παίρνει χρήματα για αυτήν την στήριξη που παρέχει σε επιχειρήσεις της πόλης. «Όταν προσφέρεις κάτι εθελοντικά και αφιλοκερδώς το να παίρνεις ένα ευχαριστώ από κάποιον που βοήθησες θεωρώ ότι είναι η καλύτερη ανταμοιβή. Αφού έχω χρόνο λόγω της καραντίνας να βοηθήσω όσους το θέλουν, θεωρώ ότι είναι σωστό να το κάνω», υπογράμμισε. «Μένουμε, στηρίζουμε και αγοράζουμε από την πόλη μας» είναι το μήνυμα της Μάρας Κουκούτση.



Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News