Νέος αντιδήμαρχος Έργων ο Λαζαρίδης - Αντικαθιστά τον Καρασταύρου
«Τα πράγματα δεν είναι ευχάριστα για τον κλάδο, με τη λογική ισχύς εν τη ενώσει θα τα καταφέρουμε» δήλωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σάκης Νικολόπουλος
Οι εργασίες του διευρυμένου διοικητικού συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων Μηχανημάτων Μοτοποδηλάτων (ΕΟΒΕΑΜΜ) πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 3 Ιουνίου στην αίθουσα του Επαγγελματικού Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης στην Κομοτηνή, έπειτα από κάλεσμα του προέδρου της τοπικής Ομοσπονδίας Θανάση Δεμίρη.
Οι προκλήσεις στην περιοχή
«Οι προκλήσεις του 2023 θα είναι μεγάλες για τον κλάδο του αυτοκινήτου», σύμφωνα με τον Θ. Δεμίρη και οι τοπικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή στάθηκαν αφορμή η Κομοτηνή να γίνει η πόλη συνεδρίασης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας. Στο θέμα της εκροής χρήματος προς Βουλγαρία και Τουρκία στάθηκε και ο πρόεδρος ΟΕΒΕΣ Ροδόπης Ανέστης Βαφειάδης.
Τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν ήταν ο κλάδος της ηλεκτροκίνησης και η τεχνολογική καθώς και οι αντίστοιχες άδειες που θα δοθούν από τα Υπουργεία. «Γάγγραινα για τον κλάδο είναι τα παράνομα συνεργεία» επεσήμανε ο πρόεδρος της τοπικής Ομοσπονδίας.
«Ενώ τα πράγματα δεν είναι ευχάριστα για τον κλάδο με τη λογική ισχύς εν τη ενώσει θα τα καταφέρουμε» τόνισε ο πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ Σάκης Νικολόπουλος.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Κομοτηνή σύμφωνα με τον πρόεδρο είναι το γεγονός πως εξαιτίας της γειτνίασής της με άλλες χώρες, πολλά αμάξια έρχονται από το εξωτερικό και συγχρόνως η ύπαρξη πολλών παράνομων συνεργείων αυξάνει τα οχήματα που μπορούν να προκαλέσουν ατυχήματα. Για την αποφυγή των παραπάνω φαινομένων η Ομοσπονδία έχει κάνει μία προεργασία να καταγραφούν τα νόμιμα συνεργεία στο Ηλεκτρονικό Μητρώο ώστε να χαρτογραφηθεί η περιοχή και να προγραμματίσουν τις δράσεις της, όπως ανέφερε ο Θ. Δεμίρης.
Ο υποψήφιος βουλευτής Ροδόπης ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης θυμήθηκε την άριστη συνεργασία που είχε ως υπουργός μεταφορών με την Ομοσπονδία. «Η Ελλάδα έζησε και ζει επειδή εφάρμοσε ένα μοντέλο μοντέρνου λαϊκού καπιταλισμού που δίνει τη δυνατότητα στον μικρό να γίνει μεσαίος και ο μεσαίος, μεγάλος» είπε και αναφέρθηκε σε 3 καίρια ζητήματα του κάδου.
Την χρηματοδότηση από το πράσινο ταμείο για την ηλεκτροκίνηση, το κομμάτι της χρηματοδότησης του εξοπλισμού και της εκπαίδευσης.
«Είναι σημαντικό στις επόμενες προσκλήσεις να μπορούν να μπουν στις χρηματοδοτήσεις και μικρότερες επιχειρήσεις που είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας και της οικονομίας» σημείωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης Αντώνης Γραβάνης κι έθεσε το Επιμελητήριο στη διάθεση της Ομοσπονδίας.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News