Κ. Καραμανλής για τον σιδηρόδρομο της Θράκης: Παρατημένο δίκτυο από το 2010 | xronos.gr
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Κ. Καραμανλής για τον σιδηρόδρομο της Θράκης: Παρατημένο δίκτυο από το 2010

29/11/22 - 8:00
Κ. Καραμανλής για τον σιδηρόδρομο της Θράκης: Παρατημένο δίκτυο από το 2010

Απάντησε σε ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Χαρίτου, κάνοντας κριτική και στην κυβέρνηση  του Αλ. Τσίπρα

Στη Βουλή συζητήθηκε η επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Ροδόπης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Δημήτρη Χαρίτου για τη σιδηροδρομική απομόνωση της Θράκης, όπου εκ μέρους της κυβέρνησης απάντησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Ο κος Καραμανλής άσκησε έντονη κριτική στην προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ δεν αναφέρθηκε στο εάν θα δούμε ξανά την σιδηροδρομική σύνδεση Κομοτηνής-Θεσσαλονίκης και με ώρες που είναι “φυσιολογικές” για την εποχή.

Απευθυνόμενος στον κο Χαρίτου είπε: «Για άλλη μια φορά καλούμαι να δικαιολογηθώ για ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο ειδικά μετά το 2010, ειδικά στην Βόρεια Ελλάδα είναι πραγματικά παρατημένο. Είναι μια πραγματικότητα που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει. Επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έγινε μια προσπάθεια να συντηρηθεί το εν λόγω δίκτυο στο τμήμα Δράμα-Κομοτηνή-Αλεξανδρούπολη, όπου σήμερα δεν εκτελούνται σιδηροδρομικά δρομολόγια. Η αλήθεια ότι επί της ουσίας δεν δρομολογούνται με την συχνότητα που δρομολογούνται από το 2011. Εάν δείτε το ιστορικό αυτών των δρομολογίων από το 2011 είναι προβληματική αυτή η κατάσταση.

Τι έκανε λοιπόν αυτή η συντήρηση που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ; Από το Σεπτέμβριο του 2016 έως το Αύγουστο του 2017; Η συντήρηση αυτή αντί να μειώσει τον χρόνο, τον αύξησε. Από τις 06 ώρες και 29 λεπτά από τον Μάιο του 2014 πήγε στις 08 ώρες και 13 λεπτά τον Μάιο του 2019. Είναι προφανές ότι μια τόσο μεγάλη διάρκεια είναι αποτρεπτική για καθένα που θέλει να ταξιδέψει στην διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη».

Αναφορικά με το τρένο που “σφύριξε” ξανά στη Θράκη, μόνο τα απογεύματα και μόνο πέντε φορές την εβδομάδα, δήλωσε: «Καταλήξαμε να δοθεί ένα δρομολόγιο λεωφορείου από τη Δράμα προς την Αλεξανδρούπολη καθώς και να δημιουργηθούν νέα τοπικά δρομολόγια. […]Αυτή η σύμβαση προβλέπει μια διαδικασία ετήσιου προγραμματισμού των δρομολογίων, όχι σαν την δική σας σύμβαση που έδινε λεφτά για τις άγονες γραμμές, χωρίς να εξετάζει εάν εκτελούνται ή όχι.

[…] Η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Hellenictrain ήταν ένα από τα τεράστια “επιτεύγματα” του ΣΥΡΙΖΑ, διότι καταφέρατε να ξεπουλήσετε μια εταιρεία έναντι 45 εκ. ευρώ».

Live ενημέρωση

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr