Αγορά Εργασίας στη Ροδόπη (13-05-2025): Εταιρείες και επιχειρήσεις σε αναζήτηση προσωπικού

Συγκλονιστική ερμηνεία της Ελένης Ουζουνίδου άγγιξε το γυναικείο και ανδρικό κοινό μ΄ ένα κείμενο μεγαλείο του Ιάκωβου Καμπανέλλη Μια παράσταση που πρέπει να ταξιδέψει στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως παραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. υπό την σκηνοθετική μπαγκέτα του Θοδωρή Γκόνη
Είναι από τις σπάνιες φορές που νοιώθει κανείς τόσο πλήρης, τόσο συγκλονιστικά όμορφα βγαίνοντας από το κατώφλι του θεάτρου όπου στην σκηνή του μπορεί να ζωντανέψουν χίλια μύρια πράγματα, να ανθίσουν συναισθήματα, να γεννηθούν προβληματισμοί, να υπάρξουν ερωτήματα, να σκιρτήσουν τα εσώψυχά σου, να χειροκροτήσεις την απόλυτη ερμηνευτική τελειότητα της δικής μας ηθοποιού Ελένης Ουζουνίδου που για όσους δεν ήξεραν την πορεία και τον βηματισμό της με υπευθυνότητα και ενσυνείδηση αυτά τα χρόνια γεύτηκαν την υπέρτατη έκπληξη.

Μια ηθοποιός πολλά υποσχόμενη, που με τον ατέρμονο διάλογο, με την χροιά της φωνής της, την σκηνικής της παρουσία, λιτή κι απέριττη μέσα από ευρηματικά χαρτόκουτα ξεδίπλωνε κόσμους ολόκληρους. Συναισθήματα, κραυγές κι εξομολογήσεις μάνας, γυναίκας, ενός ανθρώπου που εκφραζόταν, μέσα από τα υγρά μάτια της, μέσα από τις κινήσεις, την οργή, την πίκρα, τον πόνο ή την δικαίωση.

Ένας ρόλος με απόλυτες συναισθηματικές μεταπτώσεις, ένα κείμενο που σε καθήλωνε, μια σκηνοθετική ματιά που σου έκοβε την ανάσα. Στο ρόλο της Κλυταιμνήστρας -ρόλος πολύ υψηλών απαιτήσεων- η Κομοτηναία ηθοποιός Ελένη Ουζουνίδου εισέπραξε άριστες κριτικές για την ερμηνεία της, προσεγγίζοντας την πολύπλευρη και με ακραίες συναισθηματικές μεταπτώσεις ψυχοσύνθεση της ηρωίδας, έτσι όπως διαφαίνεται στο κείμενο του Καμπανέλλη.


Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. άρχισε να δικαιώνει το ρόλο του, να δείχνει το αληθινό νόημα της τέχνης, να έχει κάθε λόγο να εμφανιστεί σε κεντρική σκηνή και να αποτελέσει σημείο αναφοράς. Έχει δίκαιο σε μια ιδιωτική μας συζήτηση που ο Θοδωρής Γκόνης επέμενε ότι πρέπει να δει το κέντρο την Κομοτηνή κι αυτό να το κάνει όχι από αγγαρεία ή υποχρέωση, αλλά από άποψη για όσα δημιουργικά συμβαίνουν και παραμένουν άγνωστα.
Μ.Μ.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News