Καθολικοί καλόγεροι κάνουν ικεσίες για τα προϊόντα του ?Goloso | xronos.gr
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΝΕΙ ΘΡΑΥΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Καθολικοί καλόγεροι κάνουν ικεσίες για τα προϊόντα του ?Goloso

13/11/12 - 12:00

Μοιραστείτε το

Ευρηματική διαφημιστική καμπάνια που γεννήθηκε και υλοποιήθηκε στην Κομοτηνή με πρωτεργάτες τους ιδιοκτήτες των δύο καταστημάτων

Ένα έξυπνο τρόπο για να διαφημιστούν τα νοστιμότατα  πεϊνιρλί, τα  καλτσόνε τα σάντουιτς,  οι σαλάτες και hot dog  και άλλα είδη της επιχείρησης που κάνει την διαφορά απευθυνόμενη κυρίως στο νεανικό κοινό, επέλεξε το Goloso και μάλιστα πετυχαίνοντας το τέλειο αποτέλεσμα αναθέτοντας το επίμαχο βίντεο όχι σε κάποια διαφημιστική της Αθήνας, αλλά οργανώνοντας μόνη της τα πάντα σενάριο σκηνοθεσία, κομπάρσους, τραγούδι, λόγο κλπ πετυχαίνοντας το καλύτερο.
Το video ταξιδεύει ήδη στο διαδίκτυο.

Ψυχή της ιδέας και της έμπνευσης ο Πάρις Σαββίδης εκ των ιδιοκτητών των καταστημάτων Goloso που κινητοποίησε μιας ομάδα τον συνεταίρο του Γιάννη Παπαγιάννη, τον Γιώργο Γκιουζεκλίδη και τους κουμπάρους του Σάκη Σεραφείμ και  Τάσο Τσολάκη για το εκφραστικό μέρος και τις ερμηνείες, ενώ τα γυρίσματα έγιναν με επαγγελματική κάμερα και την συνδρομή του Γιάννη Μάντζαρη (Φωτο ΣΤΑΡ), οι φωτογραφίες και το στιλιστικό μέρος από τον σπεσιαλίστα Δημήτρη Μιμίκο, ενώ τα ηχητικά φωνητικά  και οι ηχογραφήσεις έγιναν με απόλυτο επαγγελματισμό σε στούντιο στην Αθήνα. Το αποτέλεσμα ήταν ένα ολοκληρωμένο βίντεο αξιώσεων που αξίζει να προβληθεί και να μεταδοθεί σε μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια, επιβραβεύοντας την θέρμη μιας ερασιτεχνικής προσπάθειας που έχει όλα τα εχέγγυα όμως μια επαγγελματικών αξιώσεων δουλειάς. 
Το κείμενο και οι στίχοι της διαφήμισης που έγραψε ο Πάρις Σαββίδης που έντυσε ως καθολικούς καλόγερους τους φίλους και τους κουμπάρους του κάνοντας ικεσίες για τα προϊόντα του Goloso, έτυχαν θερμότατης υποδοχής ήδη στο YouTube που κυκλοφόρησε το βίντεο που σε πέντε μέρες ξεπέρασε τα 5000 like!

Οι στολές παραγγέλθηκαν μέσω ίντερνετ και ήρθαν από τον Καναδά, το σήμα του Goloso   σαν κόσμημα σταυρού, έγινε σε τοπικό εργαστήριο, η εκπαίδευση ώστε να υπάρχει ταυτόχρονη εκφορά λόγου με το ηχητικό μέρος έγινε με όλη την καλή διάθεση από τους «ηθοποιούς» ενώ τα γυρίσματα επιλέχθηκαν στις πέντε τα ξημερώματα με το που χάραζε η μέρα στο βυζαντινό φρούριο της Νυμφαίας αλλά και στον παλιό νερόμυλο του Μίσχου για να προβληθούν ταυτόχρονα και δύο αξιόλογα σημεία της Ροδόπης θα πει στον «Χ» ο Πάρις Σαββίδης .Ευχαριστίες εξέφρασε για όλους όσους βοήθησαν με την ψυχή τους, ακόμη και για τις ταχυμεταφορές των  δεμάτων του ΕΛΤΑ που παρέδωσε τις στολές Σάββατο ενώ τα γυρίσματα ήταν προγραμματισμένα για την Κυριακή αλλά και όλους όσους έδωσαν τον εαυτό τους ώστε το τελικό βίντεο να εντυπωσιάσει κάνοντας το Goloso να ξεχωρίσει ακόμη μια φορά.

Αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια σε όλους για το τελικό αποτέλεσμα που η εφημερίδα μας αισθάνεται την ανάγκη να τους συγχαρεί κυρίως γιατί απέδειξαν ότι με ντόπιες δυνάμεις και ιδέες στήθηκε το σενάριο κι ολοκληρώθηκαν γυρίσματα και μοντάζ δημιουργώντας μια δική τους αρχή στο χώρο του αυτοτελούς διαφημιστικού  προϊόντος. Μάλλον όλοι ανέδειξαν την δική τους καλλιτεχνική φύση και ταξίδεψαν σε μονοπάτια που τους εξέφραζαν υλοποιώντας μια ιδέα ή και άλλες που θα προκύψουν στο μέλλον γιατί ήδη η αρχή έγινε. Κι όλα αυτά με κίνητρο την αγάπη τους για να διαφημιστούν, την νεανική τους ορμή αλλά και τις δυνατότητες που κρύβουν ατομικά και ως ομάδα.  

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr