Οι εκπτώσεις σταμάτησαν το κατρακύλισμα του τζίρου στην αγορά | xronos.gr
ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Οι εκπτώσεις σταμάτησαν το κατρακύλισμα του τζίρου στην αγορά

01/09/12 - 12:00

Μοιραστείτε το

Συγκρατημένα καλά κύλησε η περίοδος των θερινών εκπτώσεων, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι αρκετό ώστε οι έμποροι να αναπληρώσουν το χαμένο εισόδημα

Συγκρατημένα καλά κύλησαν οι φετινές θερινές εκπτώσεις στην αγορά της Κομοτηνής προσφέροντας μία ανάσα στους εμπόρους και ουσιαστικά βάζοντας προσωρινά ένα φρένο στο κατρακύλισμα του τζίρου τους όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Τα καταστήματα της πόλης μας έκαναν προσπάθεια να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό με μεγάλες εκπτώσεις, που σε πολλές περιπτώσεις έφτασαν μέχρι και το 70% ακόμα και 80%. Στην πλειοψηφία τους οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν σε ποσοστό από 30% έως 70%, αλλά ειδικά προς στο τέλος της περιόδου «πουλούσαμε και κάτω του κόστους προκειμένου να φύγει το όποιο εμπόρευμα έμεινε να έρθει το καινούριο», είπε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής Γιώργος Κασάπης, σημειώνοντας πως «αυτό δυστυχώς συμβαίνει, προσπαθούμε να βοηθήσουμε όσο γίνεται πρώτα την επιχείρησή μας και από εκεί και πέρα βέβαια και τον καταναλωτή». 
ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Στις ενέργειες αυτές των εμπόρων ανταποκρίθηκε το αγοραστικό κοινό της πόλης, αφού ο κ. Κασάπης εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την κίνηση, «οι εκπτώσεις πήγαν σχετικά καλά, συγκρατημένα βέβαια, αλλά πήγαν καλά». Βέβαια, όπως επισήμανε ο ίδιος, «για εμάς τους ελεύθερους επαγγελματίες είναι δύσκολο να προωθείς τα προϊόντα σου μόνο στις εκπτώσεις, δεν είναι λύση, αλλά από το τίποτα όμως σίγουρα προκύπτει κάτι θετικό. Οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν σε μεγάλα ποσοστά και κόσμος ανταποκρίθηκε, προσπάθησε να καλύψει τις ανάγκες του όσο βέβαια μπορούσε και από εκεί και πέρα και εμείς μείναμε ευχαριστημένοι από την κίνηση που υπήρχε στα καταστήματα». Ναυαρχίδα και των φετινών εκπτώσεων αποδείχθηκε η ένδυση, υπόδηση, που είχε τον πρώτο λόγο στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αφού επέλεξαν να εκμεταλλευτούν τις χαμηλές τιμές και να ανανεώσουν την γκαρνταρόμπα τους. 
ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Πάντως το προφίλ των ανθρώπων που καταναλώνουν δεν έχει αλλάξει ριζικά, ακόμα και μετά την οικονομική κρίση, καθώς οι νέοι αποδεικνύονται οι πιο πιστοί πελάτες. Όπως διαπίστωσε και ο ίδιος ο κ. Κάσαπης, «ένας οικογενειάρχης έχει πάρα πολλά έξοδα και υποχρεώσεις και προσπαθεί να καλύψει πρώτα αυτές. Άλλωστε δεν μπορεί να κάνει και διαφορετικά. Πρέπει πρώτα να καλύψει τα έξοδα των παιδιών του και αν και εφόσον περισσέψει, θα ψωνίσει και ο ίδιος. Κυρίως βέβαια αυτοί που κινούν την αγορά και το βλέπετε και έξω είναι οι νέοι, έτσι γίνεται πάντα στην Κομοτηνή». Την ίδια στιγμή και ενόψει της νέας σεζόν, οπότε και τα καταστήματα της πόλης θα παραλάβουν το  καινούργιο τους εμπόρευμα, γίνεται προσπάθεια να συγκρατήσουν χαμηλά τις τιμές, παρά το υψηλό κόστος και κυρίως τη φορολογία που καλούνται να υποστούν.  

ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Πάντως μετά τη λήξη των εκπτώσεων επιτρέπονται οι προσφορές, βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων και περιορισμών που ορίζει ο Νόμος. Συγκεκριμένα: Επιτρέπονται οι προσφορές συγκεκριμένων προϊόντων ή προϊόντων ορισμένης κατηγορίας, για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβεί τις δέκα (10) συνεχόμενες ημέρες, εφόσον αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα τιμή των προϊόντων, σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου εκτίθενται τα προσφερόμενα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση, απαγορεύεται η προσφορά ειδών, των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα τις εκατό (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Νέα προσφορά του ίδιου προϊόντος δεν επιτρέπεται πριν παρέλθουν εξήντα (60) ημέρες από την προηγούμενη.

Δήμητρα Συμεωνίδου 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr