Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Πώς να ενσωματώσουν τις νέες τεχνολογίες στην σύγχρονη επαγγελματική εκπαίδευση έμαθαν δέκα εκπαιδευτικοί επαγγελματικής εκπαίδευσης στο Βερολίνο
Το πώς να κάνουν βέλτιστη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ιδίως στην επαγγελματική, έμαθαν δέκα εκπαιδευτικοί μέσω ευρωπαϊκού προγράμματος. Πιο συγκεκριμένα, το 2ο Επαγγελματικό Λύκειο Κομοτηνής διοργάνωσε εκδήλωση προβολής και διάχυσης αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης ERASMUS+, το πρωί της Τετάρτης 27 Ιουνίου στο κεντρικό αμφιθέατρο του 2ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής.
Ο τίτλος του προγράμματος ήταν "Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη επαγγελματική εκπαίδευση (διαδικτυακές μαθησιακές πλατφόρμες και σεμινάρια, ασύγχρονη Τηλε-εκπαίδευση, ανάπτυξη και χρήση εργαλείων καινοτομίας)", και πραγματοποιήθηκε από 9-4-2018 μέχρι 22-4-2018 στο Βερολίνο. Υλοποιήθηκε με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση και υπό την επίβλεψη του Ιδρύματος Κρατικής Υποτροφιών - Εθνικής Μονάδας ERASMUS+.
Περισσότερη ενημέρωση για το πρόγραμμα, μας έδωσε ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος, τομεάρχης πληροφορικής και οικονομίας διοίκησης στο 2ο ΕΠΑΛ Κομοτηνής και στο 1ο εργαστηριακό κέντρο Κομοτηνής.
"Πρόκειται για μία προσπάθεια δέκα εκπαιδευτικών, που μεταβήκαμε στο Βερολίνο της Γερμανίας από τις 9 μέχρι και τις 22 Απριλίου φέτος, με σκοπό να παρακολουθήσουμε ένα πρόγραμμα (καθώς και σεμινάρια και επισκέψεις) αναφορικά με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών - σύγχρονες και ασύγχρονες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης - και την ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία", σημείωσε, και συνέχισε: "Μας απασχόλησε κυρίως η εκπαιδευτική πλατφόρμα της Moodle, η οποία είναι ένας περιβάλλον - online ή offline - τηλεκπαίδευσης - που δίνει πολλές δυνατότητες σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Και στην Ελλάδα χρησιμοποιούμε πλέον κατά κόρον τη Moodle, αλλά στην Γερμανία την χρησιμοποιούν εκτεταμένα. Βεβαίως, το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι διαφορετικό από της Ελλάδας, αλλά στο πλαίσιο που μας επιτρέπεται να χρησιμοποιούμε τέτοιου είδους πλατφόρμες θα το κάνουμε".
Οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν σεμινάρια για την σύνδεση εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, έκαναν επισκέψεις σε εταιρίες παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τις νέες τεχνολογίες και την ενσωμάτωσή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, επισκέφτηκαν ένα από τα μεγαλύτερα κρατικά πανεπιστήμια, μία μεγάλη έκθεση για τον τρόπο λειτουργίας του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου και μία ετήσια έκθεση στην οποία όλα τα πανεπιστήμια του Βερολίνου και γειτονικών πόλεων παρουσιάζουν τα προγράμματά τους για πτυχιακές ή μεταπτυχιακές σπουδές προς ενημέρωση μαθητών και φοιτητών.
"Σκοπός μας είναι να ενισχύσουμε τη δημόσια εκπαίδευση, ειδικά την επαγγελματική που είναι το δικό μας αντικείμενο, παντρεύοντας στον βαθμό του επιτρεπτού τις νέες τεχνολογίες με την εκπαίδευση. Η διάδοση των αποτελεσμάτων αυτών των δράσεων είναι πολύ σημαντική. Η συνδρομή του ΙΚΥ είναι καταλυτική και είναι καλό όσο το δυνατό περισσότερα σχολεία να εμπλακούν σε αυτές τις προσπάθειες", μας εξηγεί ο εκπαιδευτικός για τα θετικά του προγράμματος.
Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Αναστάσιος Γ. Παπαδόπουλος (project manager), Σταυρούλα Κατσιπτσάκη (υποδιευθύντρια 2ου ΕΠΑΛ), Λεωνίδας Μπουρντένας, Ασπασίου Θέου, Γραμμάτα Καϊοπούλου, Αθανασία Θεοδωρίδου, Ελευθέριος Σαλβατζόγλου, Γιώργος Νάνος, Παναγιώτα Λαφτσή, Αναστάσιος Β. Παπαδόπουλος. Πρόκειται για εκπαιδευτικούς Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Ειδικοτήτων Πληροφορικής, Οικονομίας Διοίκησης και Υγείας Πρόνοιας-Ευεξίας. Ο εκπαιδευτικός ευχαρίστησε τον διευθυντή του σχολείου κο Κιουτσούκη, την υποδιευθύντρια κα Κατσιπτσάκη, τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και την προϊσταμένη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης κα Κοσμίδου που παρέστη στην εκδήλωση.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News