Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Και για το έτος 2020 σύμφωνα με απόφαση δημοτικού συμβουλίου, επιδότηση του κόστους από το υπουργείο Μεταφορών ζήτησε ο Τ. Βαβατσικλής
Το θέμα «έγκριση ή μη της ανανέωσης του σχεδίου σύμβασης της παροχής συγκοινωνιακού έργου με το Αστικό ΚΤΕΛ» πραγματεύτηκε το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής στην συνεδρίασή του στις 30/09. Το σώμα αποφάσισε την ανανέωση της σύμβασης – που εκ του νόμου πάει στα Αστικά ΚΤΕΛ – με το Αστικό ΚΤΕΛ Κομοτηνής.
Το ετήσιο συμβατικό τίμημα του έργου (Συμβατικός Προϋπολογισμός) ανέρχεται στο ποσό των διακοσίων εξήντα οκτώ χιλιάδων εξακοσίων σαράντα τεσσάρων ευρώ & τέσσερα λεπτά (268.644,04 €), περιλαμβανομένου του Φ.Π.Α. 24% και έχει προϋπολογιστεί ως άθροισμα των ποσών που αντιστοιχούν στις επί μέρους δαπάνες. Σύμφωνα με την τοποθέτηση του προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Νίκου Λυκούδη, το ποσό είναι λίγο αυξημένο, καθώς υπάρχει αντίστοιχη αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης.
Οι δαπάνες αυτές αφορούν:
- Το λειτουργικό κόστος κίνησης των αυτοκινήτων, το οποίο υπολογίζεται ως το γινόμενο των εκτελεσθέντων πραγματικών χιλιομέτρων στις γραμμές (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) επί το χιλιομετρικό κόστος.
- Το κόστος των οχημάτων περιλαμβάνει, τα ασφάλιστρα και τα τέλη κυκλοφορίας.
- Το ενδεικτικό κόστος των οδηγών, που συμφωνείται στις 15.998,04 € σαν ενδεικτικό κόστος από μισθοδοσία ανά οδηγό το έτος. Περιλαμβάνονται αμοιβές, εργοδοτικές εισφορές, κ.λ.π.
- Λοιπές πάγιες δαπάνες διοίκησης, διαχείρισης.
- Περιλαμβάνεται το εύλογο κέρδος του ΚΤΕΛ.
Οι τιμές των εισιτηρίων θα παραμείνουν ως ίσχυαν και το 2019.
Η πρόταση Τ. Βαβατσικλή
Την πρόταση της παράταξης «ξε-Κίνημα για την Πόλη» μετέφερε ο επικεφαλής της Τάσος Βαβατσικλής. Κατήγγειλε ότι μεγάλοι Δήμοι, όπως Αθήνας και Θεσσαλονίκης επιδοτούνται ανά κάτοικο για το συγκοινωνιακό έργο, γι’ αυτό και ζήτησε από τη δημοτική αρχή να παρέμβει, ζητώντας επιδότηση από το υπουργείο Μεταφορών, προς κάλυψη μέρους των εξόδων του συγκοινωνιακού έργου.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News