Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Πρόεδρος Χαράλαμπος Μαυρίδης: "Από 70 άτομα που ήμασταν πριν τις περικοπές, έχουμε φτάσει στα 38"
Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική γενική συνέλευση του συλλόγου εργαζομένων των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ) Νομού Ροδόπης στην κεντρική αίθουσα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης. Οι υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών (ΔΟΥ Κομοτηνής - Σαπών, Υποδιεύθυνση ΣΔΟΕ ΑΜ-Θ, Τμήμα Κομοτηνής της Υποδιεύθυνσης Κομοτηνής της ΥΕΔΔΕ, ΑΓ Ροδόπης Περιφερειακής Διεύθυνσης Δημόσιας Περιουσίας Μακεδονίας Θράκης και Γραφείο Εσωτερικών Υποθέσεων Τμήματος Δ’ Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων) του Νομού Ροδόπης, κατά το διάστημα της συνέλευσης, παρέμειναν κλειστές, ενώ μέχρι τις 11:00 υπήρχε δυνατότητα συνδιαλλαγής με το κοινό.
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου απαρτίζουν οι : Πρόεδρος: Χαράλαμπος Μαυρίδης, αντιπρόεδρος: Βαρβάρα Τριανταφυλλίδου, γραμματέας: Χρυσούλα Βασιλείου, ταμείας: Χαράλαμπος Φαρασόπουλος, μέλος: Δημοσθένης Ταμανάς.
Η τακτική γενική συνέλευση δεν περιλάμβανε αρχαιρεσίες, δηλαδή εκλογικές διαδικασίες, αλλά ήταν απολογιστική. Εκλογές θα πραγματοποιηθούν το 2017.
Τα προβλήματα του συλλόγου
Στη συνέλευση συζητήθηκαν, μεταξύ περίπου 30 παραβρισκόμενων, τα προβλήματα του κλάδου, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κάθε εργαζόμενος ανάλογα με τη θέση που κατέχει αλλά και τα κλαδικά προβλήματα της ΔΟΥ Ροδόπης. "Εκτός από τα οικονομικά προβλήματα, τα οποία δε βιώνουν μόνο οι εφοριακοί αλλά όλοι οι Έλληνες, αντιμετωπίζουμε και προβλήματα αναφορικά με την εργασία, όπως χώρου, υλικοτεχνικής υποδομής, προσωπικού. Για παράδειγμα, πριν τις περικοπές, είχαμε φτάσει να είμαστε περίπου 70 άτομα στη ΔΟΥ Ν. Ροδόπης, ενώ αυτή τη στιγμή είμαστε 38 άτομα. Έχουν φύγει μεν αρκετά από τα αντικείμενα εργασίας μας, τα οποία έχουν πάει στους λογιστές και στις τράπεζες, αλλά παρόλα αυτά η δουλειά έχει αυξηθεί", μας πληροφορεί ο πρόεδρος του ΔΣ, Χαράλαμπος Μαυρίδης, αναφορικά με τη μείωση του προσωπικού σε συνάρτηση με το τι σημαίνει για τον φόρτο εργασίας.
Στη συνέχεια, μας εκθέτει τα αντικείμενα ενασχόλησης των οικονομικών υπηρεσιών του δήμου. "Η ΔΟΥ έχει πολλά αντικείμενα σχετικά με το υπουργείο Οικονομικών, όπως οι βεβαιώσεις φόρων, παρακρατούμενοι φόροι, μεταβιβάσεις, εκπρόθεσμες ή συμπληρωματικές δηλώσεις φόρων, ΦΠΑ, μερικές εισπράξεις και άλλα αντικείμενα".
Επιπλέον, ανέδειξε και τα παρακάτω προβλήματα, σχετικά με τους εργαζομένους δύο ταχυτήτων, τη σύγκριση εργαζομένων ΠΕ και ΤΕ, την ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων που θα αντικαταστήσει το 2017 τη ΔΟΥ με την υπάρχουσα μορφή της, την υλικοτεχνική υποδομή, και την καθαριότητα.
Αναλυτικά, ο Χ. Μαυρίδης σημείωσε τα παρακάτω: "Πρώτον, υπάρχουν συνάδελφοι δύο ταχυτήτων, διότι οι νέοι συνάδελφοι πληρώνονται με πάρα πολύ λίγα χρήματα. Δεύτερον, η κατηγορία ΤΕ έχει αποκλειστεί από θέσεις διευθυντών, ενώ στην ουσία τα επαγγελματικά τους δικαιώματα με έναν ΠΕ είναι τα ίδια. Αυτό σημαίνει μόνο στο δικό μας υπουργείο. Τρίτον, η ανεξάρτητη αρχή δημοσίων εσόδων, η οποία είναι λίγο συγκεχυμένη και θολή, από το νέο έτος θα αντικαταστήσει τη ΔΟΥ με την τωρινή της μορφή. Αυτό δεν ξέρουμε πως θα μας επηρεάσει, καλά ή κακά. Τέταρτον, η υλικοτεχνική υποδομή της υπηρεσίας, πχ φωτοτυπικά που δε λειτουργούν, ελλείψεις σε υλικό κ.ά. Τέλος, η καθαριότητα είναι ένα ζήτημα το οποίο χρονίζει. Η καθαρίστρια που είχαμε βγήκε σε σύνταξη τον Σεπτέμβριο του 2015 κι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καθαρίστρια. Δεν μας πειράζει που καθαρίζουμε τα γραφεία και τους κοινόχρηστους χώρους μόνοι μας, απλώς είναι δύσκολο να το κάνουμε ταυτόχρονα με τον φόρτο εργασίας".
Οι αποφάσεις που λήφθηκαν από την ετήσια τακτική γενική συνέλευση, μαζί με τις επισυναπτόμενες προτάσεις, θα κατατεθούν στην ομοσπονδία.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News