Άγγ. Συρίγος: «Ο Ερντογάν αισθάνεται ισχυρός διεθνώς»

Στο Μάλμε συνεχίστηκε η καμπάνια με διαπροσωπικές συναντήσεις με ανθρώπους του τουρισμού
Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης στο εξωτερικό, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης 4 Φεβρουαρίου στο Ribersborg Kallbadhus του Μάλμε της Σουηδίας μια σειρά από νευραλγικές διαπροσωπικές συναντήσεις.
Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, οι άνθρωποι της ΠΑΜΘ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου και κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία της Σουηδίας, όπως το Nordic Horizon Travel, το Padeltours και η Expedia, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, η οποία επηρεάζει εκατομμύρια ταξιδιωτικές επιλογές παγκοσμίως. Βασικός στόχος των συναντήσεων ήταν η προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικού ταξιδιωτικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου.
Τις συναντήσεις διαχειρίστηκαν τα μέλη της ομάδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Γιώργος Παναγόπουλος και Πάττυ Κωνσταντινίδου, που ενημέρωσαν τους προσκεκλημένους για τον πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, καθώς και για τα στοιχεία που τον καθιστούν απόλυτα αυθεντικό. Στην εκδήλωση παρέστη κι ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής, ο οποίος περιέγραψε τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις προοπτικές της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο. Η δράση ολοκληρώθηκε με παραγωγικές συζητήσεις δικτύωσης, που αποτέλεσαν πλατφόρμα για την εδραίωση νέων συνεργασιών με φορείς του τουριστικού κλάδου στη Σουηδία.
Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, βασισμένης στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Στόχος είναι η προώθηση μιας θετικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας στη Σουηδική αγορά, προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News