Μ. Ταπατζάς: «Πεσμένη γέφυρα Κομψάτου - 4 χρόνια ντροπής» | xronos.gr
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

Μ. Ταπατζάς: «Πεσμένη γέφυρα Κομψάτου - 4 χρόνια ντροπής»

04/09/21 - 9:00

Γραφειοκρατία και ανικανότητα, οι λόγοι καθυστέρησης σύμφωνα με τον αυτοδιοικητικό

Τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται από την πτώση της γέφυρας Κομψάτου. Για το ζήτημα έχει ασχοληθεί επισταμένα ο «Χ» όλα αυτά τα χρόνια, κρατώντας το θέμα στην επικαιρότητα, αναζητώντας μετ’ επιτάσεως ευθύνες και φέρνοντας στο «φως» έγγραφα-φωτιά, που αποδεικνύουν την ολιγωρία του κρατικού μηχανισμού στην αποκατάσταση της γέφυρας, αλλά και μία σειρά αστοχιών που προηγήθηκαν της πτώσης.

Για το ζήτημα τοποθετήθηκε ο περιφερειακός σύμβουλος Ροδόπης (Περιφερειακή Σύνθεση) Μανώλης Ταπατζάς. «Πεσμένη γέφυρα Κομψάτου, 4 χρόνια ντροπής», έγραψε αποδίδοντας την χαρακτηριστική αργοπορία αποκατάστασης σε δύο παράγοντες: «Γραφειοκρατία από τη μία, ανικανότητα των αρμόδιων από την άλλη». Ο αυτοδιοικητικός υπενθυμίζει πως η γέφυρα ήταν σχετικά καινούργια, 24 ετών, ενώ αποδίδει την πτώση της στους εξής παράγοντες: «ενδεχόμενη αστοχία της θέσης, τυχόν κατασκευαστικά λάθη και έλλειψη απαραίτητων υποδομών κοντά στη γέφυρα που θα συγκρατούσε την στερεοπαροχή για να διατηρείται η θεμελίωση της γέφυρας πάντα σκεπασμένη, οδήγησαν την πτώση μέρους αυτής».

Στη συνέχεια, ο αυτοδιοκητικός διηγείται όσα τραγικά συνέβησαν μετά την πτώση της γέφυρας, που ακόμη κι η απομάκρυνση του πεσμένου τμήματος πήρε χρόνια, για να φτάσουμε σήμερα, τέσσερα χρόνια μετά την πτώση, να μην έχει βγει στον «αέρα» ακόμη ο διαγωνισμός για την κατασκευή νέας. Μάλιστα, η νέα γέφυρα, με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, θα κατασκευαστεί στο ίδιο σημείο, αλλά θα είναι τεχνικά ενισχυμένη.

«Γέφυρα σημαντική όχι μόνο για τις μεταφορές»
Μετά από τέσσερα χρόνια πτώσης, ο περιφερειακός σύμβουλος θυμίζει πρόσφατο παλιότερο δημοσίευμα του «Χ», που εξηγεί πως η γέφυρα αυτή είναι σημαντική όχι μόνο για τις μεταφορές, αλλά και για λόγους εθνικής ασφάλειας, αφού είναι μόλις μία από τις τρεις γέφυρες της Δυτικής Ροδόπης (Εγνατίας και Πόρτο Λάγους οι άλλες δύο) που επιτρέπουν τη διέλευση βαρέων οχημάτων από τον Κομψάτο.

Τέλος, ο κος Ταπατζάς υπενθυμίζει κι άλλο ρεπορτάζ-αυτοψία του «Χ» στο οποίο καταγράψαμε σημαντικές φθορές και στην «παλιά» γέφυρα, η οποία έχει επιφορτιστεί την κίνηση όλων των οχημάτων τα τελευταία χρόνια. «Το ασφάλτινο κομμάτι από την παλιά γέφυρα μέχρι τον κεντρικό δρόμο είναι σε άθλια κατάσταση, με την Περιφέρεια ΑΜΘ να δείχνει προκλητικά αδιαφορία για την ταλαιπωρία των κατοίκων της περιοχής Ιάσμου», σημειώνει. 


Βρείτε τα τελευταία νέα της Κομοτηνής, της Ροδόπης και της Θράκης ευρύτερα
στο Google News του www.xronos.gr 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr