Νέος αντιδήμαρχος Έργων ο Λαζαρίδης - Αντικαθιστά τον Καρασταύρου
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών σε ιστορικούς δρόμους του εμπορικού κέντρου της πόλης, οι εργασίες ξεκινούν σε πιο μεγάλους δρόμους, όπως η Πολυφήμου στο πλαίσιο του έργου ανάπλασης 22 εμπορικών δρόμων
Αναφορικά με το παράλληλο έργο αναπλάσεων που υλοποιείται στα «τενεκετζίδικα» και πέριξ οι εργασίες προχωρούν αργά αλλά σταθερά. Ο αντιδήμαρχος Έργων Δ. Καρασταύρου απαντά στα παράπονα πολιτών για την επιλογή κυβόλιθων
«Ανοίγουν» μεγάλοι εμπορικοί δρόμοι της Κομοτηνής για αναπλάσεις στο πλαίσιο του έργου ανάπλασης 22 δρόμων, που πραγματοποιείται αυτούς τους μήνες στην πόλη. Πρόκειται για έργο με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης με τη συνολική περιοχή παρέμβασης να αφορά μεγάλους δρόμους μέσα στο «τετράγωνο» που οριοθετείται από τις οδούς Ν. Ζωίδη ως Χ. Τρικούπη κι από Λ. Ηρώων έως Σοφούλη. Το έργο αυτό έρχεται ως συνέχεια των αναπλάσεων στο ιστορικό κέντρο της πόλης, ενώ πραγματοποιείται παράλληλα με την ανάπλαση στα «τενεκετζίδικα» και τους γύρω δρόμους.
Όπως εξήγησε ο αντιδήμαρχος Έργων Δημήτρης Καρασταύρου μιλώντας στο ράδιο Χρόνος 87.5fm, στο πλαίσιο του έργου ανάπλασης των 22 εμπορικών δρόμων, η αρχή έγινε από τα στενά, όπως κάθετα του πεζοδρόμου της Βενιζέλου –όπου μάλιστα στις οδούς Γραβιάς και Φωκίωνος απαγορεύεται πλέον η διέλευση οχημάτων- ενώ σε αυτή τη φάση το εργοτάξιο αρχίζει σταδιακά να επεκτείνεται σε έναν-έναν τους μεγαλύτερους εμπορικούς δρόμους παρέμβασης. Την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου ξεκίνησαν οι εργασίες στην οδό Πολυφήμου, με την απομάκρυνση των οχημάτων, προκειμένου να αρχίσει να σκάβει το εργοτάξιο.
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Καρασταύρου, οι μεγαλύτεροι δρόμοι, στους οποίους οι αναπλάσεις δεν γίνονται με κυβόλιθους, θα προχωρήσουν πιο γρήγορα, γιατί έχουν πιο εύκολες και λιγότερο χειρονακτικές εργασίες.
Γιατί κυβόλιθοι;
Αναφορικά με τις περιοχές στις οποίες οι αναπλάσεις γίνονται με την τοποθέτηση κυβόλιθων, εκεί προχωρούν πιο αργά, καθώς τα υλικά τοποθετούνται με το χέρι. Απαντώντας στα παράπονα πολιτών, ότι οι αναπλάσεις δεν έπρεπε να γίνουν με κυβόλιθους αλλά με άσφαλτο, ο Δημήτρης Καρασταύρου είπε πως «αυτός ο παραδοσιακός χαρακτήρας θα πρέπει να καταλάβουμε κάποια στιγμή, ότι για την πόλη μας είναι πλεονέκτημα κι όχι μειονέκτημα». Αναγνώρισε, πάντως, πως αυτή η απόφαση δυσκολεύει επαγγελματίες οδηγούς φορτοεκφορτώσεων και ταξί, ωστόσο εξήγησε ότι προβλήματα που εμφανίστηκαν στη χρήση των κυβόλιθων σε άλλες περιοχές παρέμβασης (πχ Σοφούλη) επιλύθηκαν κι εφαρμόζονται αντίστοιχα στις υπόλοιπες περιοχές ανάπλασης. Για παράδειγμα, ζητήθηκε από τον εργολάβο να μην αφήνει κενά μεταξύ των κυβόλιθων, ώστε αφενός να είναι προσβάσιμη για αμαξίδια ατόμων με αναπηρία, αφετέρου να μη δημιουργούν πολλούς κραδασμούς στην οδήγηση.
Σε κάθε περίπτωση, τα έργα αναπλάσεων στο κέντρο αναμένεται να μας απασχολήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, επομένως δημότες κι επισκέπτες θα χρειαστεί να παραμείνουν εξοπλισμένοι με υπομονή.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News