Κομοτηναίοι φωτογράφοι παρουσιάζουν την τέχνη τους

Ο επιχειρηματίας Γιώργος Τζαμπαζλής κλήθηκε να σχολιάσει την κατακόρυφη πτώση στην εγχώρια αγορά.
Στο 70% εκτίμησε την πραγματικά πτώση στην αγορά αυτοκινήτου και στο νομό μας, ο επιχειρηματίας του κλάδου, Γιώργος Τζαμπαζλής, φιλοξενούμενος στην εκπομπή του ράδιο Χρόνος 87,5fm «Σε πρωϊνό Χρόνο» με τον Στ. Φανφάνη. Ο επιχειρηματίας κλήθηκε να σχολιάσει την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου η οποία το διάστημα αυτό σημειώνει τα χαμηλότερα νούμερα της τελευταίας πενταετίας.
Τα ποσοστά δείχνουν μια μεγάλη μείωση στην αγορά αυτοκινήτου, μια πτώση κατά 38,1% στο πρώτο οκτάμηνο του 2011, ενώ υπάρχει μια μικρή αύξηση 1,8% στην αγορά αυτοκινήτου για τον μήνα Αύγουστο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010.
Πως μεταφράζονται αυτά τα νούμερα;
-Η πραγματική πτώση στην αγορά του αυτοκινήτου αυτή την στιγμή είναι πάνω από 70%. Φανταστείτε ότι οι εταιρίες φέτος πιστεύουν ότι το τελικό νούμερο των αυτοκινήτων θα είναι κάτω από 100.000 αυτοκίνητα, από τα οποία στην λιανική πώληση είναι κάτω από 67-68 χιλιάδες αυτοκίνητα. Στις καλές χρονιές, 2007-2008 ήταν πάνω από 200.000 αυτοκίνητα το χρόνο.
Πως αντιμετωπίζετε εσείς αυτές τις δυσκολίες και τους απαισιόδοξους αριθμούς;
-Οι εταιρίες προσπαθούν να κάνουν ό,τι καλύτερο γίνεται για την πώληση των αυτοκινήτων, προσφέροντας με μεγάλες εκπτώσεις. Τα αυτοκίνητα έχουν πέσει τόσο, που κάποια μοντέλα στην αρχική τους τιμή είναι κατά 20% φθηνότερα σε σχέση με την Ευρώπη. Εμείς ως επιχειρηματίες προσπαθούμε να συντηρήσουμε τα μαγαζιά μας, γιατί οι επιχειρήσεις των αντιπροσωπειών με τα ολοκληρωμένα συνεργεία, απασχολούν από επτά έως δέκα άτομα. Πολλοί πελάτες δεν συντηρούν τα αυτοκίνητα όπως πρέπει, δεν έρχονται για τα προβλεπόμενα σέρβις, έρχονται μόνο για τα άκρως απαραίτητα. Έχουμε περάσει σ’ αυτή την κατηγορία, η οποία θέλει το αυτοκίνητο ίσα-ίσα να περπατάει. Τον άλλο μήνα έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα είναι αυξημένα και με τον ειδικό φόρο στα αυτοκίνητα, θα παραδοθούν πάρα πολλές πινακίδες. Αυτό είναι κάτι που δεν το προέβλεψε η κυβέρνηση, όπως και δεν προέβλεψε ότι με τη μείωση της αγοράς των αυτοκινήτων θα χάσει και πάρα πολλά λεφτά από τους εκτελωνισμούς.
Ποιος ευθύνεται για τη σημερινή κατάσταση;
-Πρώτα από όλους, η ευθύνη βαραίνει τις τράπεζες και μετά το κράτος. Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε έξι εμπορικά ονόματα, όπως και οι επιχειρήσεις άλλων συναδέλφων, που προσπαθούν και δραστηριοποιούνται, για να αναπτύξουν την δουλειά τους, να φέρουν όχι μόνο οικονομικά αποτελέσματα για τον εαυτό τους, αλλά και για τους ανθρώπους που εργάζονται, για το κοινωνικό σύνολο όπου ζουν.
Όταν μας πολεμάει πρώτα από όλα το κράτος, πως θα αναπτυχθούμε; Δεν γίνεται ανάπτυξη, γιατί δεν υπάρχει ο πολιτικός, ο οποίος θα κοιτάξει να προασπιστεί τα συμφέροντα του εμπορικού κόσμου. Αυτό είναι το παράπονο μας. Απορώ πως θα βγουν να ζητήσουν την ψήφο του ελληνικού λαού μετά από όλα αυτά που βιώνουμε.
Πως θα πορευτείτε στο άμεσο μέλλον;
-Εμείς αναπτυσσόμαστε και μέσα στο 2011 θα έχουμε ακόμη ένα εμπορικό σήμα μεγάλο και ευελπιστούμε να σταθεροποιηθούμε και να αναπτυχθούμε.
Τα ποσοστά δείχνουν μια μεγάλη μείωση στην αγορά αυτοκινήτου, μια πτώση κατά 38,1% στο πρώτο οκτάμηνο του 2011, ενώ υπάρχει μια μικρή αύξηση 1,8% στην αγορά αυτοκινήτου για τον μήνα Αύγουστο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010.
Πως μεταφράζονται αυτά τα νούμερα;
-Η πραγματική πτώση στην αγορά του αυτοκινήτου αυτή την στιγμή είναι πάνω από 70%. Φανταστείτε ότι οι εταιρίες φέτος πιστεύουν ότι το τελικό νούμερο των αυτοκινήτων θα είναι κάτω από 100.000 αυτοκίνητα, από τα οποία στην λιανική πώληση είναι κάτω από 67-68 χιλιάδες αυτοκίνητα. Στις καλές χρονιές, 2007-2008 ήταν πάνω από 200.000 αυτοκίνητα το χρόνο.
Πως αντιμετωπίζετε εσείς αυτές τις δυσκολίες και τους απαισιόδοξους αριθμούς;
-Οι εταιρίες προσπαθούν να κάνουν ό,τι καλύτερο γίνεται για την πώληση των αυτοκινήτων, προσφέροντας με μεγάλες εκπτώσεις. Τα αυτοκίνητα έχουν πέσει τόσο, που κάποια μοντέλα στην αρχική τους τιμή είναι κατά 20% φθηνότερα σε σχέση με την Ευρώπη. Εμείς ως επιχειρηματίες προσπαθούμε να συντηρήσουμε τα μαγαζιά μας, γιατί οι επιχειρήσεις των αντιπροσωπειών με τα ολοκληρωμένα συνεργεία, απασχολούν από επτά έως δέκα άτομα. Πολλοί πελάτες δεν συντηρούν τα αυτοκίνητα όπως πρέπει, δεν έρχονται για τα προβλεπόμενα σέρβις, έρχονται μόνο για τα άκρως απαραίτητα. Έχουμε περάσει σ’ αυτή την κατηγορία, η οποία θέλει το αυτοκίνητο ίσα-ίσα να περπατάει. Τον άλλο μήνα έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα είναι αυξημένα και με τον ειδικό φόρο στα αυτοκίνητα, θα παραδοθούν πάρα πολλές πινακίδες. Αυτό είναι κάτι που δεν το προέβλεψε η κυβέρνηση, όπως και δεν προέβλεψε ότι με τη μείωση της αγοράς των αυτοκινήτων θα χάσει και πάρα πολλά λεφτά από τους εκτελωνισμούς.
Ποιος ευθύνεται για τη σημερινή κατάσταση;
-Πρώτα από όλους, η ευθύνη βαραίνει τις τράπεζες και μετά το κράτος. Αυτή τη στιγμή η επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε έξι εμπορικά ονόματα, όπως και οι επιχειρήσεις άλλων συναδέλφων, που προσπαθούν και δραστηριοποιούνται, για να αναπτύξουν την δουλειά τους, να φέρουν όχι μόνο οικονομικά αποτελέσματα για τον εαυτό τους, αλλά και για τους ανθρώπους που εργάζονται, για το κοινωνικό σύνολο όπου ζουν.
Όταν μας πολεμάει πρώτα από όλα το κράτος, πως θα αναπτυχθούμε; Δεν γίνεται ανάπτυξη, γιατί δεν υπάρχει ο πολιτικός, ο οποίος θα κοιτάξει να προασπιστεί τα συμφέροντα του εμπορικού κόσμου. Αυτό είναι το παράπονο μας. Απορώ πως θα βγουν να ζητήσουν την ψήφο του ελληνικού λαού μετά από όλα αυτά που βιώνουμε.
Πως θα πορευτείτε στο άμεσο μέλλον;
-Εμείς αναπτυσσόμαστε και μέσα στο 2011 θα έχουμε ακόμη ένα εμπορικό σήμα μεγάλο και ευελπιστούμε να σταθεροποιηθούμε και να αναπτυχθούμε.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News