Βασιλόπιτα κόβει το Σάββατο ο Σύλλογος Πολυτέκνων Ροδόπης
Γράφει ο Σταύρος Ι. Σταυρίδης Δικηγόρος Αθηνών
Από την προηγούμενη Δευτέρα 24/05/2020 άνοιξαν ξανά οι επιχειρήσεις εστίασης στη χώρα και την επόμενη Δευτέρα 01/06/2020 ξανανοίγουν τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία.
Υπήρξε συζήτηση για τη σκοπιμότητα του ανοίγματος των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων και προσωπικά πιστεύω ότι έπρεπε να ανοίξουν ίσως και νωρίτερα όχι για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως για κοινωνικούς λόγους των παιδιών και των οικογενειών τους.
Για τα παιδιά είναι απαραίτητη η επιστροφή στη σχολική κοινότητα για να κλείσουν τη σχολική χρονιά με φυσιολογικό τρόπο κάτι που θα βοηθήσει και την επάνοδο τους το Σεπτέμβριο.
Για τις οικογένειες επίσης είναι απαραίτητο, για να απελευθερωθούν και να εργασθούν οι γονείς.
Και τώρα πάμε στο επίκαιρο θέμα που είναι το εάν πρέπει να παρέχεται παράλληλα τηλεκπαίδευση στα παιδιά που δε μπορούν να παρακολουθήσουν για προσωπικούς ή οικογενειακούς λόγους και εάν πρέπει να παρέχεται αυτή με την ύπαρξη κάμερας.
Καταρχήν όλοι νομίζω ότι συμφωνούμε στο ότι η τηλεκπαίδευση παρέχει τη δυνατότητα να μη μείνει κανένα παιδί χωρίς εκπαίδευση κάτι που θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητο στην εποχή μας.
Εδώ τώρα μπαίνει το ερώτημα πως μπορεί τεχνικά να επιτευχθεί αυτό χωρίς να παραβιάζονταιανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα των διδασκόντων.
Σίγουρα είναι μια ανατροπή η ύπαρξη κάμερας μέσα στις τάξεις και σίγουρα θα κάνει πολλούς εκπαιδευτικούς να αισθανθούν άβολα.
Όταν όμως λειτουργούμε σε έκτακτες συνθήκες όπως αυτή την περίοδο πρέπει να κάνουμε υπομονή και παραχωρήσεις προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τις βασικές και κύριες ανάγκες της κοινωνίας, που είναι η υγεία και η παιδεία.
Όπως λοιπόν κλειστήκαμε στα σπίτια μας και κλείσαμε τις δουλειές μας για να προστατεύσουμε την υγεία του κοινωνικού συνόλου έτσι και τώρα ακόμα και εάν διαφωνούμε πρέπει να δώσουμε κάθε τεχνική δυνατότητα ώστε να εξασφαλιστεί η εκπαίδευση του κοινωνικού συνόλου.
Μπορώ να καταλάβω τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών αλλά αυτή τη στιγμή προέχει η παροχή του αγαθού της παιδείας σε όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές.
Προέχει να μη μείνει κανένας μαθητής πίσω.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News