Στο κυνήγι της τρούφας αναγνωρισμένοι και επίδοξοι σεφ | xronos.gr
ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΡΟΔΟΠΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ

Στο κυνήγι της τρούφας αναγνωρισμένοι και επίδοξοι σεφ

04/04/12 - 0:00

Μοιραστείτε το

Γνώρισαν τις ομορφιές της περιοχής και τους ανθρώπους της, γεύτηκαν τοπικές σπεσιαλιτέ και εκλεκτά κρασιά

Το κυνήγι του σπάνιου μανιταριού ακολούθησαν αναγνωρισμένοι σεφ με τους μαθητές τους, σε μία μοναδική εμπειρία που οργάνωσαν τέσσερις Κομοτηναίοι επαγγελματίες. Ο λόγος για τους Άκη Πάρτσια, σεφ του εστιατορίου Νυμφαίο, την Μελίνα Τάσσου οινολόγο και ιδιοκτήτρια του οινοποιείου Κίκονες, τον Σπύρο Οικονόμου, υπεύθυνο της εταιρίας «Χρυσή Ζύμη»  και τον Γιώργο Σεργιανίδη ειδικό στο κυνήγι και την παραγωγή τρούφας. 


Σαράντα μαθητές σχολής γαστρονομίας από την Θεσσαλονίκη, μαζί με τους δασκάλους τους, αλλά και μέλη από το Chef Club, επισκέφθηκαν την Κυριακή 1 Απριλίου την Κομοτηνή, με σκοπό να γνωρίσουν την περιοχή, της γεύσεις και τα αρώματα που αναβλύζουν από αυτήν, και να ακολουθήσουν την περιπέτεια του κυνηγιού της τρούφας, μίας μοναδικής και σπάνιας ποικιλίας μανιταριού. 


Η περιπέτεια ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής. Πρώτη στάση ήταν το εργαστήρι ο του Σπύρου Οικονόμου, όπου μαθητές και δάσκαλοι είχαν την ευκαιρία να δουν πώς παρασκευάζονται μερικά από τα τοπικά προϊόντα. Ο κ. Οικονόμου απάντησε σε απορίες και πρότεινε γευστικές συνταγές. Επόμενη στάση ήταν το οινοποιείο της Μελίνας Τάσσου. 


Εξερευνώντας τα μυστικά της γεύσης του κρασιού, η κ. Τάσσου ανέλυσε τον τρόπο παρασκευής του κρασιού, τις γευστικές διαφοροποιήσεις και πρότεινε τον τρόπο σερβιρίσματος, αλλά και συνοδευτικά του κρασιού. Σειρά είχε το κυνήγι τρούφας, στο οποίο ο ειδικός σε αυτό, Σεργιανίδης Γιώργος, εξήγησε το λόγο που η τιμή της τρούφας είναι υψηλή, κάτι το οποίο διαπίστωσαν και οι μαθητές κατά τη διάρκεια του κυνηγιού. 


Η ημερήσια ξενάγηση έκλεισε στο εστιατόριο Νυμφαίο, όπου σεφ και μαθητές, είχαν την ευκαιρία να γευθούν τις τοπικές σπεσιαλιτέ, μέσα από ένα ειδικό μενού το οποίο ετοίμασε ο σεφ Άκης Πάρτσιας, με βασικό υλικό την τρούφα, αναδεικνύοντας τοπικά προϊόντα, συνδυάζοντας υλικά και δίνοντας ιδέες στους νέους σεφ. 


Αναχωρώντας η αποστολή για την Θεσσαλονίκη, είχε μόνο τα καλύτερα να πει, τόσο για τη φιλοξενία όσο και για τον επαγγελματισμό τον οποίο αντίκρισαν.


Επενδύοντας σε ένα διαφορετικό τρόπο τουριστικής προβολής, οι επαγγελματίες κατάφεραν να αναδείξουν την περιοχή, και τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, προβάλλοντας τις γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα και δημιουργώντας ένα μύθο γεύσεων και αρωμάτων. 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr