Ν. Παπακωνσταντίνου: «Θέλουμε διαγραφή κάποιων χρεών, όχι αναστολή» | xronos.gr
ΜΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Ν. Παπακωνσταντίνου: «Θέλουμε διαγραφή κάποιων χρεών, όχι αναστολή»

13/05/20 - 10:00

Με το κλειδί στο χέρι οι επαγγελματίες της εστίασης και στην Κομοτηνή

Λίγες μέρες έμειναν για την επαναλειτουργία και του κλάδου της εστίασης η οποία εν τέλει μάλλον θα τοποθετηθεί χρονικά στις 25 Μαΐου και όχι την 1η Ιουνίου, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλέστηκε μέσα από τη συχνότητα του ράδιο Χρόνος 87.5fm ο επιχειρηματίας εστίασης και δημοτικός σύμβουλος Νίκος Παπακωνσταντίνου.

Ωστόσο, αν και η ημερομηνία επαναλειτουργίας είναι προφανώς σημαντική, ο τρόπος με τον οποίο θα λειτουργούν τα καταστήματα του κλάδου στο μέλλον είναι σημαντικότερος. «Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα στάνταρ για το πότε θα ανοίξουμε και πως θα ανοίξουμε» σημειώνει ο κος Παπακωνσταντίνου εκφράζοντας και την εκτίμηση ότι «ορισμένα καταστήματα και στην Κομοτηνή και στην Αλεξανδρούπολη δεν θα ανοίξουν καν». 

Κατά τη δική του εκτίμηση το Νο1 πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν οι καταστηματάρχες εστίασης είναι ότι «φέτος δεν θα βγάλουμε μεροκάματο, αλλά πάμε για να μπούμε μέσα όσο πιο λίγο γίνεται», λέει.

Τουτέστιν, υπογραμμίζει ότι το κράτος θα πρέπει να είναι περισσότερο γενναιόδωρο με τις παροχές του προς τον συγκεκριμένο κλάδο: «Δεν μιλάμε για αναστολή οφειλών. Εμείς, θέλουμε διαγραφή κάποιων χρεών και οφειλών. Αναστολή αν γίνει, μετά τα χρέη θα έρθουν μπροστά μας, αφού δεν ξέρουμε τι δουλειά θα έχουμε. Δεν έχουμε τίποτα σαφές μέχρι στιγμής» δηλώνει ο κος Παπακωνσταντίνου.

Όσο για το προσωπικό, διαβεβαιώνει πώς όλοι οι επιχειρηματίες θα κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μην προχωρήσουν σε απολύσεις. Ωστόσο, στην Κομοτηνή συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο, αφού στην εστίαση εργάζεται μεγάλος αριθμός φοιτητών/τριών που προφανώς δεν θα επιστρέψουν στην πόλη μόνο επειδή ανοίγει το καφέ στο οποίο εργαζόταν προ της κρίσης του κορωνοϊού. Συνεπώς, είναι και αυτή μία παράμετρος που πρέπει να εξεταστεί.

Τέλος, ο κος Παπακωνσταντίνου καλεί όλους τους πελάτες που θα στηρίξουν τα καταστήματα εστίασης όταν αυτά ξανανοίξουν, να είναι συνεπείς και να σέβονται τα μέτρα προφύλαξης και ασφάλειας, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα.

 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr