Παράπονα για «φουσκωμένους» λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ | xronos.gr
ΔΗΜΟΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

Παράπονα για «φουσκωμένους» λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ

06/02/21 - 9:00

Τι  απαντά ο πρόεδρος Νότης Χαραλαμπίδης

Ο «Χ» έγινε δέκτης παραπόνων από αναγνώστες για “φουσκωμένους” λογαριασμούς της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης Κομοτηνής (ΔΕΥΑΚ). Συγκεκριμένα υπάρχουν παράπονα ότι οι λογαριασμοί έφταναν στα χέρια των πολιτών με μεγάλα ποσά και με αρκετή διαφορά σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο λογαριασμό.

Η απάντηση του Νότη Χαραλαμπίδη
Ο «Χ» ήρθε σε επικοινωνία με τον πρόεδρο της 
ΔΕΥΑΚ Νότη Χαραλαμπίδη, προκείμενου να απαντήσει σε αυτές τις ‘κατηγορίες’. «Εάν φτάνει στα χέρια του πολίτη λογαριασμός ο οποίος δεν δικαιολογείται, ελέγχεται και, εάν έχει υπάρξει κάποιο λάθος στην καταμέτρηση ή εάν εκ παραδρομής έγινε κατά προσέγγιση (η καταμέτρηση) την προηγούμενη φορά, εμείς θα το διορθώσουμε εφόσον έχει βάση. Στις περιπτώσεις εκείνες που έγινε κατά προσέγγιση η μέτρηση ή υπάρχει κάποιο λάθος έρχεται ο κόσμος κάνει την αίτηση και εάν πράγματι οφείλεται σε τέτοιου είδους περίπτωση το διορθώνουμε», δήλωσε. 

Στις περιπτώσεις που εντοπίζονται “φουσκωμένοι” λογαριασμοί, εξήγησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ ότι «είναι πολύ πιθανό ο μετρητής επειδή έχουμε έλλειψη προσωπικού -και αυτό είναι ένα ζήτημα- απασχολούσαμε έως πρότινος για τις υδρομετρήσεις υπαλλήλους με δίμηνη σύμβαση, γιατί δεν υπήρχε προσωπικό». 

Με την νέα πολιτική όμως της διοίκησης της ΔΕΥΑΚ, αυτό θα αλλάξει σύμφωνα με τον πρόεδρο: «Τώρα έχουμε αλλάξει πολιτική, βάζουμε υπάλληλους να δουλέψουν με οκτάμηνα ή με μεγαλύτερο διάστημα, οι οποίοι θα είναι και πιο αποτελεσματικοί στην δουλειά τους […]. Υπήρξαν κάποιες περιπτώσεις οι οποίοι ενδεχομένως (οι υπάλληλοι) λόγω απειρίας δεν πήραν σωστή ένδειξη ή βάλανε κατά προσέγγιση (την μέτρηση). Σε αυτές τις περιπτώσεις υπήρξε μια ‘ανωμαλία’», πληροφόρησε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ.

Τί γίνεται στα λάθη;
Τί γίνεται όμως σε αυτές τις περιπτώσεις που όντως έχει γίνει λάθος; Ο κος Χαραλαμπίδης απάντησε: «όταν υπάρχει τέτοιου είδους πρόβλημα επανελέγχουμε το υδρόμετρο και εάν είναι σωστά το αφήνουμε ως έχει. Εάν υπάρξει κάποιο πρόβλημα το διορθώνουμε. Σε κάθε περίπτωση που ο πολίτης νομίζει ότι υπάρχει λάθος στον λογαριασμό του να έρχεται στην υπηρεσία να κάνει την αίτηση του έτσι ώστε να το αντιμετωπίσουμε». 

Στον επίλογο του παραδέχθηκε πως όντως «υπάρχουν πάντα κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να συμβεί αυτό και να μην ληφθεί σωστή ένδειξη. Όταν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις που θεωρώ πως πλέον είναι ελάχιστες μπορούμε εμείς να τις αντιμετωπίσουμε».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr