Χρ. Τοψίδης: Με σταθερά βήματα και πνεύμα συνεργασίας η Περιφέρεια ΑΜΘ αλλάζει
Προωθητική καμπάνια της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»
Μια ακόμη εκδήλωση τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης διοργανώθηκε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου στο χώρο του Princess Ljubica Palace στο Βελιγράδι, με σκοπό την παρουσίαση της Περιφέρειας ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό για κάθε εποχή του χρόνου.
Δημοσιογράφοι και εκπρόσωποι αξιόλογων Σερβικών Μedia, βιώσαν μαζί με ανταποκριτές Ελληνικών ΜΜΕ (ΕΡΤ και ΑΜΝΑ) ένα μαγευτικό ταξίδι στον αυθεντικό αυτόν τόπο προκειμένου να γνωρίσουν τα ποικίλα πλεονεκτήματα του, στα πλαίσια της προωθητικής καμπάνιας της ΠΑΜΘ με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Στα πλαίσια της εν λόγω δράσης, οι παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για τα βασικά χαρακτηριστικά της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, για τον ιστορικό, πολιτιστικό και φυσικό της πλούτο αλλά και για τους ανθρώπους της. Μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι, θρησκευτικοί θησαυροί, γραφικά χωριά και γοητευτικές πόλεις, φύση και γαστρονομική κουλτούρα είναι μόνο κάποια από θέλγητρα της περιοχής που αποκαλύφθηκαν κερδίζοντας τις εντυπώσεις των προσκεκλημένων.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος Τουρισμού Θανάσης Τσώνης καθώς και οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Πάττυ Κωνσταντινίδου, Γιώργος Σγούρος και Γιώργος Παναγόπουλος.
Tη βραδιά τίμησε επίσης με την παρουσία της η Ελληνίδα πρέσβης στη Σερβία Μαρία Λεβαντή.
Η προωθητική αυτή ενέργεια της ΠΑΜΘ στο Βελιγράδι αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα μίας ευρύτερης τουριστικής στρατηγικής που έχει ως βάση την καμπάνια προβολής «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Βασικός στόχος είναι η διαμόρφωση μιας ιδιαίτερα θετικής εικόνας της Περιφέρειας στη Σερβική αγορά, η οποία θα βοηθήσει στην ένταξη της στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News