Νέους ορίζοντες ανοίγει η τεχνολογία του διαδικτύου στις επιχειρήσεις | xronos.gr
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ E-MARKETING ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ

Νέους ορίζοντες ανοίγει η τεχνολογία του διαδικτύου στις επιχειρήσεις

06/10/12 - 12:00

Μοιραστείτε το

Όλα όσα θέλατε να ξέρετε για τις πωλήσεις και την προώθηση της δουλειάς σας στο Internet, αλλά δεν σας τα έλεγε κανείς. Δείτε, μάθετε και εφαρμόστε τα μόνοι σας! "Εκπαιδεύουμε τις επιχειρήσεις για να δημιουργούν τον δικό τους μηχανισμό προώθησης των πωλήσεων", λέει ο Χρήστος Βασιλόπουλος

Αποκλειστικά με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ασχολείται η εταιρεία «MoveForward Social & Μore» τα τελευταία χρόνια στην  Ελλάδα και ξεκινά κύκλο σεμιναρίων στην Κομοτηνή.  Τα σεμινάρια απευθύνονται σε οποιουδήποτε μεγέθους επιχειρήσεις, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, startups, ιδιώτες που θέλουν να προωθήσουν οτιδήποτε online.  Δεν προϋποθέτουν ειδικευμένες γνώσεις τεχνολογιών Internet. Καλύπτονται αναλυτικά, τα θέματα: Search Engine Optimization (SEO), Social Media και Social Media Marketing, δημιουργία/απόκτηση σωστού δυναμικού website χωρίς να χρειάζονται τεχνικές γνώσεις. Στην Κομοτηνή θα γίνουν δύο ξεχωριστά και διαφορετικά σεμινάρια την ίδια μέρα (Σάββατο 20 Οκτωβρίου) το πρωί και απόγευμα, ξενοδοχείο Ανατόλια. Τα θέματα είναι:
Α Σεμινάριο: Κατασκευή website, Πλήρες Search Engine Optimization (πάνω από 60 σημεία αναλύονται), Μηχανές αναζήτησης και ταξινόμηση. Α. Κατασκευή website, Search Engine Optimization, Μηχανές αναζήτησης και ταξινόμηση (9.30 – 14.30). Μηχανές αναζήτησης και πως ταξινομούν πληροφορία για να βγει το υφιστάμενο website σας ψηλά. Έχω το σωστό website; Μεθοδολογία αξιολόγησης και μηχανές αναζήτησης. Bonus: Από το banner δεξιά σε αυτή τη σελίδα πηγαίνετε να κατεβάσετε το checklist (είναι μέρος του συνολικού που διδάσκεται στο σεμινάριο) Απόκτηση δυναμικού website και τρόπος εφαρμογής. Πλήρως το Search Engine Optimization (πάνω από 60 σημεία) και τρόπος εφαρμογής. Έρευνα και επιλογή λέξεων κλειδιών για περιεχόμενο. Συγγραφή περιεχομένου. Στόχευση κοινού. Εργαλεία ελέγχου ποιότητας SEO καθώς δημιουργείτε περιεχόμενο και τρόπος εφαρμογής. Link building και Link Popularity. Πλήρης ανάλυση σημασίας και τρόπος εφαρμογής. Ανάλυση και σημασία στατιστικών (Google Analytics) Εργαλεία συνεχούς ελέγχου ποιότητας website και τρόπος εφαρμογής.
Β Σεμινάριο: Ολοκληρωμένο Social Media Marketing για αύξηση πωλήσεων  (17.00 ? 21.00). Ιστορικό και λογική των Social Media. Facebook και Twitter Marketing management σχετικά με τα Social Media. Αρχές, Στόχευση, Αποδοχή/μετάδοση μηνυμάτων και επικοινωνία. Πρεσβευτές και χρήση όσων επηρεάζουν γνώμες. Σύμμαχοι. Στήσιμο και επεξήγηση Facebook σελίδων από την πλευρά του Marketing

Προώθηση περιεχομένου. Πως “μιλάμε” στα Social Media. Έναρξη και engagement συζητήσεων. Κώδικας συμπεριφοράς. Ακούγοντας και αναλύοντας. Μετρήσεις αποτελέσματος. Δημογραφικά και στατιστικά. Εργαλεία έξω από τα Δίκτυα. Data Mining. Facebook και Facebook Fan/Brand Pages. Ανάλυση EdgeRank και η σημασία του. 
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Μιλώντας στο «Χ» ο εκπρόσωπος της εταιρείας Χρήστος Βασιλόπουλος , δήλωσε: «η εταιρία που ασχολείται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ κάτι που σημαίνει ότι αναλαμβάνει μία επιχείρηση να την εκπαιδεύσει και να τις δώσει τα απαραίτητα εργαλεία ώστε να δημιουργήσει πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Δηλαδή εάν έχει μία ιδέα, ένα προϊόν, μία υπηρεσία, να καταφέρει να το κάνει τόσο γνωστό στην Ελλάδα και το εξωτερικό ώστε να έρθουν πωλήσεις. Ένα κομμάτι που αναπτύξαμε είναι η εκπαίδευση. Από τη στιγμή που υπάρχει η επιχειρηματική εμπειρία δημιουργήσαμε τον μηχανισμό, προκειμένου να εκπαιδεύουμε επιχειρήσεις αποκλειστικά, προκειμένου και εκείνες να δημιουργήσουν το δικό τους μηχανισμό, να προωθούν χωρίς να απευθύνονται σε τρίτους, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. 

Αυτό σε εποχές που ζούμε είναι ιδιαίτερα σημαντικό». Σε εποχή που η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και οι τρόποι επικοινωνίας πληθαίνουν, η αγορά δε φαίνεται να γνωρίζει τις δυνατότητες που τις ανοίγονται. Διαπιστώθηκε ένα κενό σε αυτό το κομμάτι, είπε ο κ. Βασιλόπουλος και πρόσθεσε ότι, στόχος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι καλύψει αυτό το κενό. «Επιχειρήσεις φτιάχνουν τις δικές τους ιστοσελίδες, κάνουν σπασμωδικές και σποραδικές ενέργειες, παράδειγμα στις μηχανές αναζήτησης ή στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, και δεν αποδίδουν επειδή δεν υπάρχει η ενιαία γνώση. Δεν υπάρχει γνώση του πως όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους και το  που πρέπει να δοθεί βαρύτητα σε κάθε περίπτωση».  

ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ 

Πέρα από τους νέους ορίζοντες που ανοίγει η αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας στις υφιστάμενες επιχειρήσεις, προσφέρει και διέξοδο στην ανεργία. Ο λόγος για τις επιχειρήσεις από το σπίτι, που είναι ευρέως διαδεδομένες, όπως είπε ο κ. Βασιλόπουλος.  «Ήδη αυτό το μοντέλο υφίσταται και επειδή είμαστε στη Ελλάδα αλλά είμαστε και πολίτες της ΕΕ, υπάρχει η δυνατότητα να ξεκινήσει κάποιος μία πολύ μεγάλη επιχείρηση από το σπίτι του».  Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί εφαρμογή που απευθύνεται σε κινητά τελευταίας τεχνολογίας. Δημιουργήθηκε από επιχείρηση που κοστίζει, σύμφωνα με τον κ. Βασιλόπουλο, δισεκατομμύρια ευρώ, και στήθηκε από πέντε ανθρώπους μέσα από το σπίτι. 

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 

Μπορεί πλέον να εφαρμόσει τις ενέργειες e-marketing μόνος του! Σημαντικό στην εποχή μας όπου τα έσοδα πρέπει να επενδύονται σωστά. Βαθιά γνώση του πώς γίνονται όλες οι παραπάνω ενέργειες. Έμμεσα ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει και πώς αγοράζει υπηρεσίες τρίτων πάνω σε αυτά τα θέματα. Τι πρέπει να προσέξει, να ρωτήσει και τι να παρακολουθήσει. Τι στοιχεία πρέπει να διαθέτει για να πετύχει σε ενέργειες Social Media Marketing και ευρύτερα στο e-marketing. Μπορεί να αποκτήσει το σωστό website για να ανέβει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης. Θα μάθει τα εργαλεία που χρησιμοποιούν ανταγωνιστικές εταιρίες και ανεβαίνουν ψηλά. Θα έχει όλη τη γνώση για να δημιουργήσει το σωστό περιεχόμενο και links για τις μηχανές αναζήτησης. 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 

Κάθε σεμινάριο είναι πολύ ιδιαίτερης αξίας. Από πίσω του εμπεριέχει την πολυετή γνώση επαγγελματιών. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό σε κανένα από τα δύο και αυτό θα αποτυπωθεί και από τα case studies της ChannelDoubler και της Komotini On Line. Και οι 2 γνωστές επιχειρήσεις στον τομέα του online marketing. Τα κόστη έχουν ως εξής:

Α Σεμινάριο (website, seo, μηχανές αναζήτησης): 190 Euro (περιλαμβάνει ebook σημειώσεων, πιστοποιητικό παρακολούθησης, επίλυση αποριών)

Β Σεμινάριο (social media): 160 Euro (περιλαμβάνει ebook σημειώσεων, πιστοποιητικό παρακολούθησης, επίλυση αποριών)

Για όσους θέλουν και τα δύο παρέχεται αθροιστικά έκπτωση 20%
Παρέχονται ειδικές τιμές για φοιτητές, και για όσους δεν εργάζονται κάπου αυτή την περίοδο.

Δήμος Μπακιρτζάκης 

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr