Βαλκανική πρωτιά για τους Κομοτηναίους Ρούλη Τσεκμέζογλου και Δημήτρη Τσολάκη | xronos.gr
ΣΕ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ 4X4 ΣΤΟ ΚΙΡΤΖΑΛΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

Βαλκανική πρωτιά για τους Κομοτηναίους Ρούλη Τσεκμέζογλου και Δημήτρη Τσολάκη

09/03/17 - 11:00
xronos.gr-6_1.jpg

«Να μη μεταφέρουμε τη νοοτροπία του ράλι μέσα στην πόλη», αναφέρει ο οδηγός Δ. Τσεκμέζογλου

Βαλκανική πρωτιά πέτυχαν οι Κομοτηναίοι Ρούλης Τσεκμέζογλου και Δημήτρης Τσολάκης. Το HARDCORE team πάτησε …γκάζι για την κορυφή, ξεπερνώντας τον ανταγωνισμό σε ένα τριήμερο, απαιτητικό ράλι στο Κίρτζαλι Βουλγαρίας. Μέσα από βουνά και ποτάμια, με τούμπες και αδρεναλίνη στα ύψη, ο οδηγός Ρούλης Τσεκμέζογλου μαζί με τον συνοδηγό του Δημήτρη Τσολάκη, κατάφεραν να πετύχουν την πρώτη θέση, σε βαλκανικό πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού 4x4.


Στη Βουλγαρία, και ιδίως στο Κίρτζαλι, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι …λατρεία, και γι’ αυτό τους αγώνες παρακολούθησαν περισσότεροι από 3.000 θεατές. Οι δυο κατηγορίες 4 επί 4, η hard και η soft συγκέντρωσαν 50 συμμετοχές-πληρώματα, ενώ υπήρξαν και κατηγορίες για μηχανές και γουρούνες, με τους αγώνες μηχανών να «κόβουν» την ανάσα.


Μετά από τρεις ημέρες απαιτητικού ράλι, οι Κομοτηναίοι συγκέντρωσαν τους περισσότερους βαθμούς κι ανέβηκαν στην πρώτη θέση του βάθρου. Πριν τον αγώνα, μάλιστα, βραβεύτηκαν και για το περσινό πρωτάθλημα, καθώς μετά από τέσσερις αγώνες στη Βουλγαρία είχαν τους περισσότερους πόντους, και σήκωσαν την κούπα.


«Ήταν μεγάλη χαρά για εμάς, γιατί ασχολούμαστε χρόνια με το άθλημα. Στα 47 μου εγώ και ο Δημήτρης στα 48, έχουμε πλέον 13 χρόνια στους αγώνες», μας δηλώνει ο οδηγός του αυτοκινήτου. Οι δυο τους αγωνίστηκαν στην κατηγορία hard που είναι για …γερά στομάχια. «Ο αγώνας περιλάμβανε δυο μέρες διαδρομή μέσα στο βουνό σε σύνολο 90 χλμ και μια μέρα μέσα στο Κίρτζαλι, δίπλα στο ποτάμι, σε μια πολύ δύσκολη διαδρομή. Την πρώτη μέρα, αφού έγινε ο τεχνικός έλεγχος, κάναμε τρίωρη κούρσα (12:00-15:00) σε διαδρομή 25 χλμ όχι τόσο απαιτητική. Όμως, τη δεύτερη μέρα η κούρσα ήταν πεντάωρη και εξαιρετικά απαιτητική, με 65 χλμ και πέρασμα από ποτάμια, με πολλές ανηφόρες και κατηφόρες και τουμπαρίσματα». Μετά τους αγώνες, όλοι μια αγκαλιά, απολάμβαναν τη φιλοξενία των Βουλγάρων σε ταβέρνες και άλλα μέρη.


ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΠΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΙ ΞΑΝΘΗ
Εκτός από τους νικητές, που ανήκουν στη λέσχη 4 επί 4 Ξάνθης, στον αγώνα συμμετείχαν και δυο ακόμη πληρώματα από Κομοτηνή και Ξάνθη. Συγκεκριμένα, από τη λέσχη 4 επί 4 Κομοτηνής, το παρόν έδωσαν οι Μάριος Λάσκος και Τάσος Μαλούσης, ενώ από τη λέσχη Ξάνθης οι Δημήτρης Λιανίδης και Πέτρος Μπαζάκας. Επιπλέον, την τρίτη θέση σε αυτή την κατηγορία κατέλαβε ελληνικό πλήρωμα, και μάλιστα από την Χρυσούπολη, με τα αδέρφια Γιώργος και Κυριάκος Παπαδόπουλος να κερδίζουν το χειροκρότημα στην πρώτη τους εμφάνιση στο εξωτερικό, μιας και πριν λίγο καιρό ολοκλήρωσαν την κατασκευή του οχήματός τους.


ΑΣΦΑΛΕΣ ΣΠΟΡ
«Να μη μεταφέρουμε τη νοοτροπία του ράλι μέσα στην πόλη», μας παροτρύνει ο Ρούλης Τσεκμέζογλου, ο οποίος αναδεικνύει ότι οι αγώνες 4 επί 4 είναι ασφαλείς. «Το άθλημα 4 επί 4 είναι το πιο ακίνδυνο μηχανοκίνητο σπορ, γιατί οι ταχύτητες που αναπτύσσουμε είναι μικρές, δηλαδή στα πολύ δύσκολα κομμάτι θα πάμε με 20 χλμ το πολύ. Άρα, κι αν ακόμη τουμπάρει το όχημα, εφόσον είμαστε δεμένοι με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων, δεν έχουμε κανέναν κίνδυνο για σωματική βλάβη», αναφέρει. 


Για το τι τον «τράβηξε» προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καταλήγει στο ότι «μου άρεσε το βουνό, η φύση, και η παρέα, που τα βρίσκεις όλα στους αγώνες 4 επί 4. Ταυτόχρονα, οι αγώνες σε κρατούν σε εγρήγορση, δηλαδή δεν είναι μια ευθεία 400 μέτρα».

Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News

Ροή Ειδήσεων

xronos
xronos.gr