Ο εορτασμός της 14ης Μαΐου

Υπό κατάληψη τελεί το εργοτάξιο της κατασκευάστριας εταιρείας στην Καρυδιά και τα γραφεία του τμήματος συντήρησης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. στην Ξάνθη Απούσα η πολιτική βούληση για την ολοκλήρωση του έργου
Δηλώνουν ότι δεν έχουν τίποτα να χάσουν, αφού είναι απλήρωτοι εδώ και 10 μήνες και διαμηνύουν προς κάθε κατεύθυνση πως η επόμενη κινητοποίησή τους θα γίνει πάνω στην Εγνατία Οδό με τον αποκλεισμό της. Ο λόγος για τους εργαζόμενους στον ελληνοβουλγαρικό κάθετο άξονα, αντιπροσωπεία των οποίων κατέλαβε χθες το πρωί τα γραφεία της κατασκευάστριας εταιρείας του έργου Ιόνιος Κατασκευαστική Α.Ε. λίγο μετά τον οικισμό της Καρυδιάς Ν. Ροδόπης.
Οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο έχουν στην κυριολεξία παγώσει, αφού το μισό και πλέον τεχνικό προσωπικό βρίσκεται σε επίσχεση εργασίας, ενώ και οι υπόλοιποι σκέφτονται να ακολουθήσουν την ίδια οδό, προκειμένου να τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Συγκεκριμένα 35 εργαζόμενοι τελούν σε επίσχεση εργασίας. Την ίδια στιγμή υπήρξε παύση και των διοικητικών εργασιών ήδη από χθες, οπότε οι απλήρωτοι υπάλληλοι κατέλαβαν το εργοτάξιο όπου στεγάζονται γραφεία της εταιρείας. Παράλληλα στη γειτονική Ξάνθη άλλη αντιπροσωπεία των εργαζομένων προχώρησε σε κατάληψη γραφείων του τμήματος συντήρησης της Εγνατίας Οδού Α.Ε..

«Κάθε μέρα θα είμαστε εδώ» δήλωσαν οι εργαζόμενοι στο «Χ» που τους συνάντησε στο εργοτάξιο της εταιρείας στην Καρυδιά επισημαίνοντας ότι είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους μέχρι να δικαιωθούν, δηλαδή μέχρι να τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Άλλωστε η ανταπόκριση μέχρι σήμερα των πολιτικών τουλάχιστον παραγόντων αυτού του τόπου στα αιτήματα τους ήταν απλά ανύπαρκτη.

Γι’ αυτό άλλωστε και επιδιώκουν με κινητοποιήσεις να αναδείξουν το πρόβλημα τους, που γίνεται πρόβλημα ολόκληρης της περιοχής όσο το έργο δεν ολοκληρώνεται. Η επόμενη κινητοποίηση, όπως είπαν, θα είναι πάνω στην Εγνατία Οδό την οποία θα αποκλείσουν προκειμένου πολιτικοί και άλλοι φορείς να ευαισθητοποιηθούν.
Πάντως η επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στην Ιόνιο σε συνδυασμό με την κατάρρευση τμήματος του δρόμου, αλλά κυρίως την απουσία πολιτικής βούλησης, συνθέτουν ένα σκηνικό αρνητικό για την ολοκλήρωση του έργου.
Δήμητρα Συμεωνίδου
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News