Τι θα δούμε το αθλητικό Σαββατοκύριακο στη Ροδόπη
Αυτή τη φορά συμμετείχε με δικό της περίπτερο στην 11η Athens International Tourism & Culture Expo (AIT) στο Ζάππειο Μέγαρο
«Παρών» έδωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης σε ακόμη μία έκθεση, αυτή τη φορά στην 11η Athens International Tourism & Culture Expo (AIT) 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 12 έως τις 14 Δεκεμβρίου 2024 στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η φετινή διοργάνωση, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνική Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), ανέδειξε για ακόμη μία φορά τη σημαντική θέση της AIT Expo στον τουριστικό χάρτη. Η έκθεση προσέλκυσε κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της ως θεσμού με διεθνή εξωστρέφεια και ισχυρό αντίκτυπο.
Στα εγκαίνια της έκθεσης, καθώς και στο περίπτερο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, παρευρέθηκε μεταξύ άλλων η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη. Στην έκθεση παρών ήταν ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής. Επίσης, την Περιφέρεια εκπροσώπησαν ο Γιώργος Παναγόπουλος και η Πάττυ Κωνσταντινίδου, που συμμετείχαν σε πολυάριθμες διαπροσωπικές συναντήσεις με στελέχη του τουριστικού τομέα, όπως επίσης και ο Φώτης Κοντόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της 11ης AIT Expo, εκθέτες από όλο το φάσμα της τουριστικής αγοράς, όπως τουριστικοί προορισμοί, ξενοδοχεία, luxury resorts, ταξιδιωτικά γραφεία, εταιρείες yachting και προορισμοί εναλλακτικού τουρισμού, παρουσίασαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Η έκθεση φιλοξένησε Hosted Buyers από περισσότερες από 40 αγορές, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ιδανικό για επιχειρηματικές συναντήσεις και διεθνείς συνεργασίες.
Σημαντική ήταν η γεωγραφική ποικιλομορφία των εκθετών, που κάλυπτε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καθώς και η ευρεία γκάμα τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Οι επαγγελματίες του κλάδου πραγματοποίησαν περισσότερες από 5.500 B2B συναντήσεις, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες εμπορικές συνεργασίες.
Η συμμετοχή της ΠΑΜΘ στην AIT Expo αποτελεί μέρος της στρατηγικής της για την τουριστική προβολή της περιοχής, στο πλαίσιο της καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα».
Η Περιφέρεια συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά, τις ποιοτικές υποδομές και την αυθεντικότητα των ανθρώπων της περιοχής, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής της ταυτότητας.
Ακολουθήστε το xronos.gr στο Google News